Badat i en sjö

När jag var liten bodde jag granne med en sjö. Det vill säga det fanns åkrar, ängar, skog och så en liten sjö. Som kanske inte var så himla liten för vi hade motorbåt för att ta oss till andra sidan. Och jag simmade över några gånger. Det var något alldeles speciellt med att bada i en sjö. Och idag fick jag återuppleva det. Om än bara för ett kort litet dopp. Sen var jag tvungen att ta hand om barnet som hade börjat vräka i sig skinka och morötter från min matlåda. For the record. Han är inte ens 7 månader ännu. Han kan inte tugga. Han är nog lite galen bara.

 


2 thoughts on “Badat i en sjö

  1. Bada i sjö är ju det bästa, jag känner mig helt utsvulten på det efter den här sommaren.

    Men fint att du länkade, var orolig där ett tag🙂 HEJ nya bagladybloggen!

Kommentera

