Utmaningar

Jag har blivit utmanad av Feministbrud. Sånt här älskar jag, och jag utmanar Emster, Jenny, Johanna, Josefine, Devilwoman med flera. Alla som vill.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen hos dem så att de vet att de har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

1) Jag har alltid ångest inför att hamna i konflikt med mina vänner. Därför är jag ibland på snudd till självutplånande. Detta arbetar jag med. Därför att jag vill våga bråka. För tycker ju egentligen att det är ganska skönt att rensa luften emellanåt.

2) Jag är alltid i tid. Alltså. ALLTID. Och ofta fem minuter före utsatt tid. Det har blivit bättre sen jag fick barn.

3) Jag har telefonskräck light. Alltså. Jag har typ slutat ringa vissa vänner för att jag känner att ”jag måste ha nåt att berätta”. Typiskt obra grej. Jobbar på den.

4) Jag är riktigt bra på att inte vara bitter. Det kan man kanske inte tro, men jag gråter gråter gråter och sen är det borta. Ältar inte gamla oförrätter.

5) Jag är bra på att vara känslomänniska. Och på att gråta.

6) Jag är fortfarande lite kär i Luke Macahan. Men säg det inte till någon. För nu är jag ju gift och allt.

7) Jag hade femmor i alla SO-ämnen på högstadiet. Men valde Natur.

8) Jag har aldrig gått på någon diet eller bantat.

Så. Nu. Alla som vill. In och gört.


2 thoughts on “Utmaningar

Kommentera

