När trollmor har lagt…

Nu har mannen och barnet somnat och kvar sitter jag ensam i mörkret. För även om jag säkert vaknade klockan 04:00 och 06:00 för amning så känns det helt skumt att gå och lägga sig klockan 21:00. Herregud liksom. Klockan nie? Aktuellt har ju inte ens vart då ju. Nä. Tacka vet jag bloggosfären och twittersfären och allt sånt därnt som man kan fördriva några timmar med.

Har varit cirka världssämst att kommentera på andras bloggar en längre tid. Det är Readerns fel. Man klickar aldrig in på själva bloggen längre, allt läses i den där tråkiga readern. Men det är ju så himla smidigt dårå. Men jag ska försöka bli bättre. Älskar ju att kommentera. Sen är det det faktum att min blogger-identitet verkar ha blivit kapputt också. Nu måste man skriva så himla möe varje gång man ska kommentera. Är lat. Så orkar inte.

Vad mer intressant kan jag berätta? Jag har börjat använda balsam igen. Anteckna det nånstans. På grund av ohållbart hår. Föll sönder. Så nu kan jag åtminstone borsta det igen. Vad mer? Jag cyklade till Midsommarkransen igår. Himla bra grej det där med cykel. Hade inte cyklat sen prepreggers. Det märktes. Men friheten eller. Alltså har man en cykel behöver man typ inget mer. Lyckan är gjord. Min är röd och sjuhukt vacker. Så. Nu kan ni gå och lägga er. Gonatt.

 


2 thoughts on “När trollmor har lagt…

  1. Jag märker alla inlägg jag vill kommentera på med en stjärna i readern. Sen när jag har mer tid går jag in och kommenterar. Vilket är väldigt sällan, så man blir lite efter, som du kanske märker… Vet inte om det är ett bra system eller inte, faktiskt.

Kommentera

