Status unknown

På riktigt förstår jag inte hur ensamstående föräldrar pallar med livet. Har nu tagit hand om eddan ensam nästan en vecka. Jag har varit förkyld och fått mens. Han har varit förkyld, fått en till tand (den sjunde), fått allergisk reaktion i ansiktet, haft gaser och varit allmänt arg och lättretad mest hela tiden.

All heder åt ensamstående.

Själv höll jag på att kollapsa några gånger. Och det hjälpte kanske inte till att jag inte hade någon ordentlig stol att sätta lillen i när jag var i Småland hos farmor. Fick bära runt på stackarn mest hela tiden.

Men nu mår vi bättre. Tillbaka i Skåne.

Det spökar på andra våningen. Rakt ovanför där jag sover. Märkligt. Huset är inte så gammalt.


Kommentera

