Det är titeln jag vill åt…

Var in en sväng på jobbmöten i morse. Utan bäbisen. Med bara mig själv. Och det kändes jäkligt gött faktiskt. Som att I still have it in me liksom. Jag kan nog komma tillbaka till jobbet den 1:a mars utan att ha tappat det. Och att jag dessutom (återigen) lyfte upp de där härskarteknikutövande gubbarnas tillkortakommanden kändes väldigt bra. Och att få säga litegrann av hur jag vill ha det framöver. Och inte riskera vare sig anställning eller anseende. För man får säga vad man tycker och vill ha. Även om jag ofta är ganska mesig i sådana lägen. Men bäbis har gjort underverk där faktiskt. Har fått mig att verkligen tänka så vad har jag att förlora på att säga det?


One thought on “Det är titeln jag vill åt…

Kommentera

