Sökes- folk/vänner med många kanaler

Hej hej halloj folket!

Nu är det så att vi (läs mannen) är snålast i kommun och har avsagt oss (sig) alla tevekanaler utom ettan, tvåan och fyran.

Ja. Det är precis så dumt som det låter.

För att vi ändå inte tittar på teve. Som han säger.

Men det gör vi visst det. Eller i alla fall jag. Men jag har inga pengar och är snål ochsåvidare så nu sitter vi här en lördagkväll och det bästa kvällen verkar bjuda på är Dr Strangelove eller Hur jag slutade ängslas och lärde mig älska bomben. På riktigt. Skjut mig.

I alla fall.

Söker folk/nya vänner som kan förbarma sig över mig någon dag i veckan (gärna innerstad/kungsholmen/hornstull) så jag kan få lite vanlig hederlig skräpkultur. Any takers?

Ps. Jag bakar bröd och äppelkaka.


5 thoughts on “Sökes- folk/vänner med många kanaler

Kommentera

