Tre-menigheten

Jag snor den från Limpy som snodde från Linn, som jag vet inte om hon kom på det själv.

Tre saker jag inte förstår mig på: Människor, gubbar, ryska språket

Tre saker som finns på mitt skrivbord/soffbord just nu: En nappflaska, en tekanna, två tevedosor

Tre saker jag gör just nu: Bloggar, tittar på VING efter resor, tittar på hemnet efter lägenheter

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Äga ett lantlivs-hus, hoppa från femman (fast det kommer jag inte att göra på grund av rädd), bli riktigt nöjd med mitt jobb

Tre saker jag kan: Vara snäll, plocka, vara arg

Tre saker jag inte kan: Vara lugn när de skjuter vargar, vara lugn när någon utövar härskartekniker, fisa offentligt

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Dreja, spela gitarr asbra, känna mig asbra

Tre saker jag tycker om: Melon, höst, reseplaner

Tre favoriträtter: Laxsoppa, jordgubbstårta (ja det är en rätt),

Tre favoritminnen: När jag och Johanna åkte till Mendoza och provade viner på vingård, när jag hånglade med Mr Hilarious i en soffa i en lobby en hel natt när vi nyss träffats och städerskan kom och ”väckte oss”, när jag gifte mig i somras.


One thought on “Tre-menigheten

Kommentera

