Ramar

Det är ju inget nytt att jag är den glada laxen i mitt och Mr Hilarious förhållande. Han är den där gäddan som tänker och funderar på havets botten. Medan jag spritter runt och gör saker på volley och tänker efter efter och sådär.

Så nu. Har jag köpt en en massa ramar som jag ska göra en bröllopsvägg av. Alltså. I den nya lägenheten. Inte här. Och jag får som vanligt lite spel och går all in och framkallar tusen bilder och känner mig tvingad att köpa lika många ramar.

Varpå tråkmånsen han ba: NU FÅR DET RÄCKA MED RAMAR.

Jag ba *lip*snyft*lip*: Men jag har en *snyft* plan.

Och han: NEJ. NU FÅR DET RÄCKA

Och jag ba: *köper fler i smyg, han märker ändå aldrig*


One thought on “Ramar

Kommentera

