När man tänker ” uppfostran, vadå? vill bara ge honom lite jävlarvadjagärbra”

Det här att eddan helst av allt bara går omkring med mig eller Hilarious. Som BVCtanten tyckte att vi skulle ta det lugnt med och vänja honom av med. I smyg tänker jag att jag kan väl låta honom tro att han kan gå för man ska ju faktiskt tro på sig själv och så tänker jag att låta honom gå om han älskar det, varför ska jag ta det ifrån honom?… men ibland orkar man ju inte. Då sätter jag honom i gåstolen. Eller på madrassen på golvet. Och då skriker han ett tag. Till han kommer på att det funkar att rulla runt också.


4 thoughts on “När man tänker ” uppfostran, vadå? vill bara ge honom lite jävlarvadjagärbra”

  1. Colombialiv- Hon sa att han behöver lära sig resa sig upp själv. Inte med vår hjälp. Men han är ju så lycklig när vi hjälper honom. Men vi kämpar på, låter honom försöka mellan varven🙂

    Jojjo- Samma som ovan

Kommentera

