Inte inte inte

Jag orkar inte.
Jag hinner inte.
Jag ids inte.

Men.

Jag kollar Sookie säsong 5. Skriv ner på en lapp och förvara på säkert ställe. Älsk på Sookie. Och Erik. Och Alcide.

Är mkt nyfiken på hur det ska gå för Tara. Skrattar så jag kissar på mig. När hon flaxar runt.

Och speaking of kissa på sig. Det händer igen. Allt oftare trots extra övning och @snippgympa och allt vad det är. Misstänker kaffeinkontinens. Mkt ovanlig åkomma men…

När jag inre bloggar fr telefon ska jag berätta mer.


Kommentera

