På listan

Just nu är det sjukt mycket att göra. Jag har arbetat upp en liten stressnivå i nivå med prepreggers.

Det är nämligen följande som står på min todo:

Köpa extrabiljett till DD

– Skicka intyg till f-kassan

– Skicka in papper till Eddans bank

Kontakta massa mäklare + gör jämförelse i excel

– Sälja lgh

– Fortsätta packa saker

– Kolla efter ny lgh/ köp ny lgh

– Gör äppelmos/päronmos av alla äpplen/päron vi plockade i helgen

– Hålla ordning så att Eddan kan köra omkring i lgh

Gå på öppna förskolan

– Träffa vänner

Blogga

– Börja öva inför fortsättningskursen i gitarr som börjar snart

Med mera som jag glömt…

—-

Överkurs

– Utveckla bloggen och görat mer roligt att skriva etcetera.

Alltså. Det är en hel del. Ett berg för mig att bestiga ochsåvidare.


2 thoughts on “På listan

  1. Att skriva lista är ändå alltid ett bra steg ett! Älskar listor. (Eller älskar när man får stryka punkter från listor. Skriver därför ofta punkten ”Börja med xxx” så att jag kan stryka saker jag bara börjat på men inte färdigställt. Erkänn smart!)

Kommentera

