Om att försöka ta nya tag

Ni vet, jag pratade om att springa ett lopp. Att peppa mig själv och bli lite fit igen efter barnafödande och amning. Resultatet har låtit vänta på sig kan man säga. Och dagarna gick. Och inte tog jag några nya tag. Inte gjorde jag några nya försök till att bli lite tränad. Nej. Istället lät jag dagarna passera. Sommaren. Hösten. Dagarna gick. Och nu är det november. Och inte vet jag om jag fortfarande kissar på mig lite när jag försöker springa. För jag har inte ens försökt att öka takten på mina barnvagnspromenader.

Men en sak står klar.

Nu har jag funnit ny energi.

NU JÄVLAR I MIN LÅDA!


One thought on “Om att försöka ta nya tag

Kommentera

