En massa tänk men inget kommer ut…

Alltså. Jag tänker på saker jag vill blogga om hela tiden. Men jag kommer mig aldrig för. Viktiga saker. Saker vi måste ta tag i för att få en bättre värld. Saker som jag måste ta tag i för att bli en bättre människa. Saker som jag inte kan påverka. Saker jag faktiskt kan påverka.

Hur jag mår till exempel.

Eller hur Sverige mår.

Eller hur jag vill göra så mycket men inte orkar.

Eller hur jag gör saker som ingen märker. Hur jag tänker tankar som ingen hör. Hur jag analyserar människor och deras relationer. Utan att skriva ner det någonstans. För att jag inte har tid. Inte prioriterar det. Och det kanske inte är viktigt heller. Men jag tycker att det är väldigt intressant. Faktiskt.

Ja. Inget kommer ut. Gonatt igen.


Kommentera

