Mina pengar?

Detta att det sitter ett gäng rasister i riksdagen och blir avlönade av mig med flera.

JAG BLIR SÅ JÄVLA LACK

Jag har fan inte valt in dem.

 

Och så sitter det nån nöt nu i teven och ba.. för att bli en del av sverige..bla bla bla..måste man anpassa sig.. bla bla bla..

SVERIGE ÄR INTE SI ELLER SÅ.

Vi har massor av olika saker som vi gör. Som vi är. Och det är okej. Men att kalla folk för blatte och hora. DET ÄR FAN INTE OKEJ.

JÄVLA SKITRASISTER!

Jag demonstrerar. Ut med SD nu!


2 thoughts on “Mina pengar?

  1. Å vad jag håller med! Jag har samma problem här där jävla stockkonservativa as sitter i kongressen och talar sig varm för ”familjen” (= mamma, pappa, barn. Gifta och monogama och hela faderrullan, såklart) och jag känner bara att NI REPRESENTERAR INTE MIG. Det spelar ingen roll att jag råkar passa in i er lilla kärnfamiljs-drömbild, ni har inget med mig att göra, sluta försöka föra min talan!

Kommentera

