1 december- Berätta om dig själv

Maria. 32 år. Ekonom. Bor i Stockholm.

Och så är det allt det där andra. Det där om att jag är känslig och gråter när jag försöker förklara varför jag är så känslig. Och att jag skrattar lätt. Och att jag månar om andra. Särskilt om min man. Och att jag alltid är i tid. Och att när jag blir arg. Då gråter jag. Och att jag är ambitiös och lätt tar mig an nya projekt. Älskar att starta. Inte att avsluta. Tror gott om de flesta. Innan motsatsen bevisats. Tittar gärna på teve. Särskilt på TrueBlood och Bonde söker fru. Träffar gärna nya människor. Men släpper inte in alla allra närmast. Lär mig gärna nya saker. I alla fall en stund. Älskar att hänga med mitt barn. Men även att vara ensam. Skrattar åt mig själv. Har en önskan om en trädgård och ett hus. Tror att jag skulle bli mindre lat om jag hade en massa måsten. Åker till Thailand i februari. Är lite rädd och väldigt glad för det. Vargälskare. Feminist. Öppen för olikheter. Arg och orädd ibland. Ledsen och ensam ibland.

Med mera.


2 thoughts on “1 december- Berätta om dig själv

  1. Kan du inte utveckla det där om vargarna. Jag kan typ ingenting om dem å har svårt att ha en åsikt (för ovanlighetens skull). Är fortfarande på nivån: klart vargar ska få finnas men om de ”hotar” människor eller får kanske det är en bra idé att begränsa. Upplys mig gärna om du orkar!

Kommentera

