3 december- Berätta om din bästa vän

M´nå.

Jag hatar sånt här.

Jag har massa bra vänner. Vissa pratar jag bättre med än andra. Jag öppnar mig mer för vissa. Så är det. Jag gråter med vissa. Jag skrattar med andra. Jag ordnar tjejhelger med vissa. Jag promenerar med andra.  Jag skvallrar med vissa. Jag anförtror mig åt andra.

Det finns alltid plats för fler. Vissa försvinner bort. Det är så jag fungerar. Vissa kommer tillbaka. Vissa passade aldrig riktigt in. Andra får stanna kvar för alltid. Vissa berör. Andra ger mig nya tankar. Vissa skakar om. Andra ställer alltid upp. Vissa träffar jag bara sporadiskt. Andra vill jag hålla nära o nära.


One thought on “3 december- Berätta om din bästa vän

  1. Vackert. Jag har rippat listan, och du inspirerar stort. I veckan får du länkkärleken du förtjänar!❤ Och du – om nattningen – he, he, hade junnat sagt "told you so" men har låtit bli. Att bestämma sig är the shit. Då vet man sin linje och kan lita på den, inte behöva tänka så mycket annat. Det hjälper även om det blir gråt.

Kommentera

