6 december- Berätta om bloggarna du läser.

Ni vet att jag har läst bloggar lika länge som det har funnits eld va?

Ameh. Ni fattar. Jag läste bloggar på artonhundratalet liksom. Men jag är ingen cool  innebloggare för det. På grund av är (nästan)hemlig och tycker att det är fett skönt att vara det. Men i alla fall.

Bloggar ni måste läsa i alla fall:

Jenny.

Emster.

Linn.

Maria.

Johanna.

Sofy.

Och så resten av alla fab bloggar jag har i min lista såklart. Orkar inte länka alla. De finns ju där på sidan.

Och om ni tror att jag kommer att berätta om dem som det står i uppmaningen för dagen så kan ni glömma det. Orkar inte. Ska duscha. Sen sova.


One thought on “6 december- Berätta om bloggarna du läser.

Kommentera

