Sno-lista

Jag har lite tid över. Och Limpy listar grejor och jag vill ju också. Så.

Jag heter Maria, Karin och Charlotta.

Jag är för tillfället julrosig.
Jag är bra på att lyssna på vad andra säger.
Jag tycker inte om vänta på andra.
Jag är dålig på att träna regelbundet.
Jag läser bloggar.
Jag gillar när det snöar.
Jag sjunger nästan varje dag för Eddan.
Jag älskar lingongrädde.
Jag är inte speciellt bra på ljuga.
Jag föredrar att träffas.
Jag tycker om avokado.
Jag är beroende av filmjölk.
Jag har på mig strumpor, trosor, randigt linne (tack Mela), en blå kofta och svarta underställsbyxor .
Jag dricker alldeles för sällan.
Jag lyssnar på andra människor.
Jag blir arg på människor som inte lyssnar på andra människor.
Jag är rädd för döden.
Jag önskar att jag kunde spela gitarr already!
Jag är pinsamt dålig på att hoppa högt.
Jag är uppväxt i Dalarna. På Landet. På ett ställe mellan Falun och Borlänge.
Så. Nu. Alla andra. In och gör!

One thought on “Sno-lista

Kommentera

