Housing problems!

Nu har den legat uppe på hemnet säkert en månad. Säkert mer. Och jag går sönder av trötthet inför varje visning som jag måste städa inför. Jag grät sist. För att det är så fysiskt utmattande. Och psykiskt. Jag orkar inte städa. Jag orkar inte mer. Jag vill bara att vi ska få den såld så att vi kan leta efter ett större boende och så att jag kan få skapa lite hemkänsla för en fuckingjävla gångs skull. Jag orkar inte mer.

Och såklart när jag skrivit de orden ringer mäklarn och vill boka in en ny visning.

Så bara påét igen.

Hej husmarknaden, du hjälper inte riktigt till här!

 


3 thoughts on “Housing problems!

  1. Näää blä. Jag blir personligt kränkt förstås. Varför skulle inte nån vilja bo i detta hus? Får hoppas det beror på att alla är julstressade, inte orkar gå ut i snön osv. Nya tag nästa år när fler säkert orkar leta nytt boende. Kram!

Kommentera

