Alla gör listor över 2012

Men vet ni.

Det enda jag minns av året är att jag födde ett barn och att barnet var friskt.

Sen hände det en massa på vägen. Men allt det hamnar liksom lite i skymundan av att föda barn så att säga.

Så. Jag ger er 2012.

Året då jag trodde jag skulle bajsa ut en soffa!

Ungefär alltså.


One thought on “Alla gör listor över 2012

  1. Älskar detta inlägg. Allt blir så fjuttigt o känns nästan obetydligt i jämförelse med vad vi fått uppleva detta år du o jag🙂 Då tänker jag inte på det där om att bajsa ut en soffa😉

Kommentera

