Nyårslöften osv

Ni vet hur jag är en glad lax som inte är helt superbra på att avsluta projekt? Som hellre startar projekt än ser till att ro dem i land och sådär.

Detta gäckar mig. En massa. Så nu har jag lovat mig själv att inför 2013 bli bättre på att sätta upp mål. Och att faktiskt SLUTFÖRA dem.

Så. Nu har jag tackat ja till en kurs i controlling och köpt boken Management Control Systems. För en mindre förmögenhet. Så nu bara måste jag se till att ro detta projekt i land.

Och så har jag lovat mig själv att le mot främmande människor oftare. Ni vet. Den där sura gubben som kommer in på bussen som ser ut att behöva ett leende. Det ska jag ge honom.


One thought on “Nyårslöften osv

Kommentera

