Julklappen

Måste bara skryta lite (och lägga på minnet) vad jag fick av min make i julklapp. Ett presentkort på Centralbadet. Mina damer och herrar. Till detta hade han rimmat fint   om att vi faktiskt är två som bär lasset. Och att jag behöver lite avlastning och komma hemifrån mellan varven.

Is the the best eller vad?

Nu sover han på soffan. Han har ju inte kunna sova ikapp nattens maraton när Eddan i feber vaknade stup i kvarten och skrek. Jag skyller allt på ettårssprutan (eller vad den kallas)

Om två veckor ska han ta mässling, påssjuka och röda hund (lite tidigt, men med tanke på Thailandsresan så sa vi att vi hellre tar den nu innan). Hej giv mig styrka!


One thought on “Julklappen

Kommentera

