Så, RS-virus och fortsatt karantän?

Herreminje vad jag inte var beredd på att det var RS-virus den lille hade, men efter besök på BVC, rutinläkarbesök, så misstänkte hon att det var just det. RS. På grund av allt bubblande snor och hostan. Och tjolahopp så kastade de ut oss bakvägen med skorna före. Såklart inte välkomna där med en infekterad unge. Jag kände mig mer än måttligt dum, som själv dras med samma jävla infektion. Att jag inte misstänkt liksom. För jag har ju verkligen tyckt det har varit en extremt jobbig förkylning. Halleluja.

Vi åkte hem och fortsatte snora. Satte oss själva i karantän.

Dock hade jag ett inplanerat UL klockan 18:00, som jag faktiskt åkte på. Skjut mig om ni vill. Men jag ville verkligen veta om det fanns nåt därinne.

Och det gjorde det. Vår lilla Kiwis hjärta slår. Dodonkdodonk.

Behöver väl inte säga att nu kan jag stanna inne hela veckan om så är, för nu vet vi. Hen lever. Hens hjärta slår. Hallelujaday!


6 thoughts on “Så, RS-virus och fortsatt karantän?

Kommentera

