En såld lägenhet senare

Fyfan vad kallt det var ute ikväll. Det vet jag för att jag var iväg och SKREV KONTRAKT MED KÖPARNA! Hallelujamoment osv. Inga fler städningar inför visningar och ingen ångest och ingenting. Eller. Jo. Ångest att vi ska behöva bo på gatan med vår ettåring, men jag ser ändå inte den sannolikheten som särskilt stor då jag ju bor i Sverige och här bor inte jättemånga på gatan. I jämförelse.

Och ni skulle varit med under budgivningen. Ett sånt battlande. Ingen ville typ ge sig. Nog för att lägenheten är fin, men folket har typ pengar som gräs också?

Så nu äter jag en andra middag och injicerar hemnet rakt upp i aortan.

Nån som vet nåt billigt stort boende gärna centralt med massa tomt?


7 thoughts on “En såld lägenhet senare

  1. Åh grattis!! Gud va kul. Vi är jätte glada för er skull. Kommer dock sakna er fina oas på Thorildsplan. Men vet ju att ni kommer hitta något minst lika bra om ön bättre för er och er växande famil🙂

Kommentera

