Status boendet

Så. Vi sålde lägenheten och måste flytta ut innan den 15 april.

Det mina damer och herrar är ganska så friggin snart med tanke på att vi åker iväg till Thailand om några veckor och stannar där i fjorton dagar. Fjorton dagar är ju en halv månad. Sen är det snart april.

Så nu sitter vi och kollar skattesatser och förskolemöjligheter i alla världens kommuner. Eller. Just nu kollar vi Solna och Sundbyberg. Förra månaden kollade vi Tyresö och Skarpnäck. Det svänger. Idag stressat runt på två olika visningar, och kanske kanske slår vi till och flyttar dit. Radhus verkar vi har lagt ner. Istället satsar vi på stor lägenhet. Som det ser ut idag.

Eller. Mr Hilarious leker med barnet och menar att barnets spöktimme precis har börjat.

Buhu. Akta er.


3 thoughts on “Status boendet

  1. Åh låter så spännande med nytt boende, men samtidigt stressigt som attans kan jag tänka mig. Hoppas ni hittar erat hem så fort som möjligt och att de går smidigt och inte blir allt för dyrt! Om ni behöver flytthjälp i form av muskler (… lite har vi allt) och bil så hojta så åker vi ner🙂

    Sundbyberg är trevligt! Min bästa vän bodde där i 3 år, typ 5 min tuben. Lugnt och behagligt område.

Kommentera

