60 mer eller mindre intressanta saker…

1. Hur gammal är du?
31 år.
2. Hur gammal känner du dig?
Som ungefär 31.
3. Vad har du gjort i dag?
Vaknat, åkt tåg till Stockholm, kommit fram, kollat på fin lgh, ätit, skrivit på case.
4. Vilken film såg du senast?
Eh. Sagan om ringen typ. På fyran.
5. Vem ringde du senast?
Mr Hilarious för att säga att vi köper det där objektet. Osett av mig. Vardagsedge ftw!
6. Är du besatt av någonting?
Bröd. Honung. Filmjölk.
7. Är du rädd för blod?
Nä. Fast jag ser inte blod så ofta så vet inte egentligen.
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
Vid datorn. Hemma.
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige?
Palme. Fälldin. Sträng. Persson. Carlsson.
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?
Nej.
11. Vilken färg är dominerande i din garderob?
Svart, blått, rosa.
12. När vaknade du i dag?
08:15. Med en Edda stående över mig.
13. Vilken är din favorithögtid?
Midsommar. Jul.
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Buenos Aires.
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?
Hofors.
16. Hur vill du tillbringa din pension?
Med massor av fina minnen, resande, nöjd med de beslut jag tagit.
17. Vad lyssnar du på just nu?
Mr Hilarious prat med sina föräldrar om vår jävla bostadssituation.
18. Har du någon gång brutit ett ben?
Nej.
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?
Smör. Havregryn. Filmjölk. Honung. Mjölk.
20. Vem är din favoritkändis?
Alltså. Pass. Eller. Ryan Gosling.
21. Vad är du på för humör just nu?
Trött. Är det ett humör?
22. Vilka världsdelar har du varit i?
Afrika, Australien, Europa, Nordamerika, Sydamerika,
23. Snarkar du?
Nej.
24. Vilka yrken har du provat på?
caféjobb, kundtjänstmedarbetare, datanalytiker, projektkoordinator, vårdbiträde, kanske nåt mer. Kommer inte ihåg.
25. Hur går du helst klädd?
kjol linne leggings.
26. Vilket stjärntecken är du född i?
Jungfru
27. Vilket är ditt favoritgodis?
Choklad i olika former.
28. Vad sa du senast?

”Då hörs vi på onsdag” till min casekamrat.

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Svenska, spanska, samhällskunskap
30. Vad har du på dig just nu?
svarta tighta jeans från banana republic. röd lång tight tröja från indiska.
31. Vilken är din favoritaffär?
Lindex och Åhléns
32. Vad har du för storlek i kläder?
S/M i tröjor, 36/38 i byxor. Typ.
33. Vad har du i dina fickor?
Ingenting.
34. Vad köpte du senast?
En förpackning från Gooh.
35. Hur många gånger har du flyttat?
Oj. Ett tiotal tror jag. Mest under studietiden.
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
Mat. Sällskap. Ett kylskåp.
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Morgon.
38. Senaste filmen du såg på bio?
Alltså. Jag minns inte. Prebaby.
39. Har du blivit sydd någon gång?
Ja, efter förlossningen. Ni kan ju tänka er. Inte?
40. Har du någon gång badat naken utomhus?
Alltså. Jag har nog inte det. Förutom när jag var naken. Måste göra det någon gång. .
41. Vad åt du till frukost?

Gröt med jordgubbssylt och två rostade mackor

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?

Jag pluggade på universitetet och om jag inte minns fel så skulle vi välja var vi skulle åka på utbytestermin. Det vart Chile.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning?
Nej.
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Något extra speciellt? Vad är det?
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?
På golvet under sängen.
46. Vad var det sista du åt?
Två halvmögliga mackor. Mannen har varit hemma själv i helgen och inte handlat nåt.
47. Vem är världens vackraste kvinna?

Oj. Finns så många fina.

48. Är du blyg?
Nej, inte direkt, men i vissa situationer så klart.
49. Vilken var den sista konserten du var på?
Alltså. Pino. Men det var ju Winnerbäck på Grönda Lund. Även om jag nog tappat bort lite grejen med honom de senaste åren.
50. Vad heter du i andranamn?
Karin Charlotta
51. Har du varit med om en bilolycka?
Nej. Peppar peppar.
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Ja det skulle jag tro. Inget jag kommer ihåg så här på rak arm dock.
53. Vilken är den roligaste träningsformen?
Jogging och skidåkning.
54. Har du några husdjur?
Nej.
55. Vill du gifta dig?
Jag är gift.
56. Var växte dina föräldrar upp?
I Eslöv och Alvesta.
57. Har du någon gång ringt polisen?
Nej.
58. Har du svenskt ursprung?
Ja.
59. Har du, eller har haft, något smeknamn?
Mian
60. Vilka är dina största svagheter?

Mina största svagheter är också mina styrkor. Jag är en känslig människa. Det är bra. Och jag älskar det. Men jag gråter när jag blir arg. Och jag hatar det.


2 thoughts on “60 mer eller mindre intressanta saker…

Kommentera

