Plugghest

Nu har jag lämnat in en halvtaskig opponering på kursen jag läser. Alltså. Halvtaskig för att jag fantamej inte hittade nåt att opponera på hos en av grupperna. De hade liksom gjort allt perfekt. Så himla jobbigt när det händer. För vad ska en säga liksom. Lyft analysen!  Och jag tänker att men nåt måste ni ju kunna tänka på och så går jag in och kollar och så har de tänkt på det. Sådana stjärnor.

Nu ska jag kolla teve och sen ska jag sova. Sen imorgon ska vi kanske få nånstans att bo. Jippiejejje!  Berättar mer då!

Ja just det. Hela bloggosfären har ju såklart redan sett veckans Uppdrag Granskning. Men ni andra. Ni ska också kolla. Särskilt alla som näthatar/kvinnohatar.

 


Kommentera

