Andra mer eller mindre intressanta noteringar från Thorildsplan

Hemorojderna är tillbaka. Jubelrop deluxe! Fan. Har suttit för mycket med det där jävla caset och inte rört mig från datorn en enda kväll den senaste veckan. Det gör inte underverk direkt.

Vi har inte orkat städa sen visningarna. Jag har kört dammsugaren när det blivit mayhem men annars ingenting. Jag kanske borde bjuda hem nån så att jag tvingas städa?

Barnet springer typ omkring. Resultat: trasig panna, trasiga knän.

Barnet i magen. Verkar växa för brösten är gigantiska (igen) och magen likaså. I mina ögon såklart.

Imorgon ska vi på begravning. Med barnet. Det var länge sedan jag gick på begravning. Och aldrig någonsin gjort det med en ettåring. Får se hur det blir.

Ikväll har jag obligatoriskt seminarium i kursen jag läser. Tre timmar framför datorn. Mina hemorojder!


Kommentera

