Ni vet det där med arbetsmoral?

Jag har begåvats med en hel jävla hög sånt efter att jag bestämde mig att läsa distanskursen i controlling kan jag säga. Har suttit och skrivitskrivitskrivit som en liten galning sedan jag fick boken i brevlådan. Och vet ni. Jag gillart. Har till och med anmält mig till fortsättningskursen. Som handlar om kalkylering. För vet ni? Jag älskar att jag vill lära mig saker igen. Att min amnings/graviditet/skaffa barn- hjärna har gett sig av och ersatts med en jävla maskin som bara gapar efter mer mer mer kunskap. Hjärnan. Aj Lavv jo!


Kommentera

