kan konstatera

att jag på riktigt har blivit mycket smartare av att ha varit hemma ett år med mitt barn. jag kommer på smartare saker. jag säger smartare saker. jag gör smartare saker. jag är helt enkelt en bättre version av mig. jag tar hand om mig själv (när jag hinner). ni förstår att när jag nu ska föda fram ett till barn i augusti så kommer jag ju bli en stjärna på riktigt. outsmarta mig själv liksom. halleluja.

dessutom har jag lärt mig vad dekadens är. och min fina vän frida har lovat att lära mig allt om den konsten när jag fött barn och ammat klart osv. och så har petra kommit hem från kina. mycket positiv grej. sen är det fredag. sen har vi haft barnvakt hela dagen. mamma/mormor vaktade vilddjuret/barnet. hon ringde inte en enda gång. det tyder på great success. hoppas jag.


Kommentera

