Hilarious Baglady vs Magen: 0-1

Ni vet magsjuka.

Ni vet när ni stoppar i er nåt som ni liksom  sekunden efter ångrar för det liksom ”sätter sig i halsen”.

Ni vet när ni vaknar av att ni måste upp och spy.

Tada. Min fredag vassego.

Jävla lasagnejävel.

Och nej, det underlättar inte att vara preggers. Jag kände liksom hur barnet vände och vred på sig när jag hulkade över toaletten. Vad detta lilla liv har fått utstå redan. Och det är inte utanför livmodern ännu. Jag menar. vadfan. det var vinterkräk i december. det var jävlaförkylningfromhell i januari (eller när det nu var) det var magsjuka i thailand. det var matförgiftning i fredags. Hur mycket ska ett litet foster klara liksom?

Hilarious Baglady- Magen: Nollfuckingjävlaett.

Men idag mår jag bra. Halleuja moment osv. Livet leker. Osv.


Kommentera

