peoples,

två saker. 

jag behöver köpa nya ”springskor”. var gör jag det bäst om jag är 1) fattig kyrkråtta och 2) inte orkar springa runt i affärer

jag behöver göra nåt åt mitt avdankade hår. 

alltså. med springskor menar jag skor som en kan GÅ skönt i, men som har bekvämlighet av ett paar ”springsskor”. ni vet. 

alltså. med hår menar jag den där risbusken som sitter ovanpå hövve och skapar allmän panikångest varje morgon. har 1) ingen ork/lust/tid att föna och greja. och 2) behöver ny färg. vilken?. 

frågor till allmänheten. 


4 thoughts on “peoples,

  1. Nike Lunarglide serien är super, lätta, sköna och snygga med härliga färger. Jag med knäproblem efter 12 år på golvet inom jobbet behöver bra skor och dessa är underbara att både gå och springa i. Har väl 5-6st🙂 Så tips! På Stadium brukar dom ha några av modellerna på rea lite till och från.

    Hår: slingor i ljust och lite mörkare så håret inte blir så ”platt” och livlöst vilket de lätt kan bli när man är ganska så ljus i grunden. Slingor är dessutom lite skonsammare än en hel färgning/blekning. Om du vill ta hand om håret och inte skada de så mycket skulle jag annars satsa på en toning som faktiskt ”vårdar” & skyddar. Rådfråga hos en frisör vilken färg dom anser passar bra till dig och din hy🙂

    Spontant när jag tänker frisyr och lättskött: Page! Jag har en lång page som är super enkel att styla = självtorka och i med lite volympuder sen var de klart! Sen ha alltid torrschampo hemma de dagar du inte vill/hinner/kan duscha. Bästa grejen för en kvinna i hårnöd🙂

Kommentera

