googlade såklart

såklart. 

och hittade detta : ” Bakteriella pseudomonasinfektioner är vanliga hos kontaktlinsbärare. Detta är en aggressiv infektion som obehandlad kan smälta ned hornhinnan på mindre än 24 tim”.

Jag är så jävla dum. Jag fick ju inte googla. 

Men. Nu är jag under behandling. Ska på återkontroll imorgon. Sen ska jag köpa ett par fräcka nya glasögon och ALDRIG ALDRIG mer sova med linser. 

Adjö. 


One thought on “googlade såklart

  1. men hjälp så läskigt!! hoppas att den där antibiotikan biter snabbt som attan.

    och jag ska inte heller somna m linser någonsin igen (gjorde det senast inatt)…

Kommentera

