THE most otränade människa in the whole wide värld

Imorgon ska jag på träningsevent för mammor och gravida.

Ja.

Ni läste rätt.

Jag.

Den kanske mest otränade mamman/gravida/människan/kvinnan i hela unisversum ska alltså tillbringa en dag på SATS Hötorget tillsammans med en massa riktigt vältränade människor (enligt blogglänklistan som vi just fick skickade till oss är cirka alla deltagare riktigt seriösa i sitt tränande och alla har en träningsblogg). Jag har inte ens ett par fungerande skor. Än mindre en sportbh som passar preggersbröst. Men det ska nog gå ändå serni.

För jag har en känsla av att dagen kommer att innebära så sjukt mycket pepp och jag faktiskt kommer att bli sugen på att ta tag i någon slags träning efter det att det är värt det.  För både Mela och Sofy är sådana stjärnor och när de håller i trådarna så blir det bra. Jag har varit med på deras BloggerBootCamp några gånger och alltid kommit därifrån full med energi (nåja, som en död sill, men ni fattar) och massor med lust att ta tag i liv och träning (att jag sedan inte klarat av att leverera några träningsresultat talar vi tyst om tycker jag).

Så.

Ses vi imorgon kanske?

Jag kommer vara den där vaggande kvinnan med trasiga skor som flåsar högst av alla.  


4 thoughts on “THE most otränade människa in the whole wide värld

Kommentera

