Lördag morgon

Idag ska vi äta på ” riktig” kinesrestaurang med vänner som kommit upp fr Gbg gör att kolla på Bruce. För mig är detta ofattbart. Vem åker 40(?) mil för att gå på en konsert med en snubbe de sett hundra gånger tidigare bara för att nu spelar han i Stockholm typ. Jallafall. Vi ska äta på restaurang och eddan ska inviga kinesiskt. Med tanke på att hans kusin är en fjärdedel kinesisk är det bra att han får del av kultur osv. Tänker jag.

Igår hade jag telefonmöte med chefen. Kände mig mkt smart och påläst. Vissa människor har den effekten på mig. Var nervös innan att jag inte förberett tillräckligt.

Veckan i övrigt har varit lite som fredaghelaveckan. Lediga onsdagar har den effekten. Låg hemma på soffan på Valborg och längtade efter min son som var i Uppsala med Hilarious.

Nu vaknar sjusovaren. Måste dra.


Kommentera

