Fredagslistan …

…som jag snor från Linn som gjorde Torsdagslistan

Just nu tänker jag på hur jag ska få ihop den här analysen jag sitter med på jobbet. Tänk tänk tänk. .
Min mobiltelefon är sliten
Imorgon kommer jag sitta på en filt i en park med två fina vänner som jag träffar alldeles för sällan.
Ikväll skall jag grilla med min bror och hans flickvän.
När jag bakar blir jag sjukt nöjd oavsett resultat.
Sist jag grät var när jag fick ett glatt besked nu i veckan. Lite sån jag funkar dårå. Känslor som känslor. Gråten ska bara ut.
I somras var jag föräldraledig och fullt upptagen med att planera bröllop och dop.
Jag pratar inte mer än jag tänker.
Jag lyssnar på någon som stökar i köket på jobbet.
Jag är sämst på att ringa folk.
Jag är bäst på att känna av andras sinnesstämningar. Utan att behöva kommentera det.
Den bästa känslan är den av förnöjsamhet.
Jag är rädd för att det ska hända någon av mina nära något dåligt. Att någon ska dö. Att någon ska göra sig illa..
När jag lagar mat äter jag oftast upp den.
Jag brukar få komplimanger för mina stora fötter? Nej. Jag vet inte. Att jag lyssnar bra kanske?
Jag glömmer aldrig nycklarna hemma.
Jag vill ha fortsatt roliga arbetsuppgifter.


Kommentera

