Sitta på sin bak

Alltså.

Jag erkänner.

Jag är lite rastlös just nu.

Sitter på jobbet och får liksom inte ur mig några klokheter. Och tåget går inte förrän 16:50. Liksom ingen idé att dra härifrån än (för att sätta sig på en obekväm svettig hård bänk på centralstationen, don´t think so).

Jag borde försöka få ur mig klokheter. Men istället läser jag bloggar. Och kors i taket: Kommenterar på bloggar. Det har blivit lite sparsamt med sånt (det senaste året)och jag tycker att jag borde få något slags straff eller så för det.

Hundra sit-ups när ungen är ute, vad tror ni?

I alla fall.

Försöker nu rädda situationen genom att i alla fall kommentera lite. Föresten är det google readers fel. Både att jag inte kommenterar och har slutat hålla mig uppdaterad. Först för att google reader kom in i mitt liv (slutade kommentera) och sen att google reader försvann (slutade läsa bloggar)–> ingen koll!

 


Kommentera

