Fem dagar över tiden

Idag är den dag som jag själv trodde skulle vara den dag då Kiwi tittar ut innan karusellen med vändningsförsök och falsk vattenavgång drog igång. Den 7:e augusti skrev jag i gissningsleken svärisarna drog igång i början av juli. Men sen har det ju hänt grejer och det har känts som att det kunde ske precis när som iom öppen fyra cm mm.

Men. Jag gick över sju dagar med eddan om jag inte minns helt fel, och jag vill ju gärna tro att jag inte kommer gå över mer med Kiwi.

Så. Värmen och magen väckte mig till en magisk morgon klocksn 05:00. Jag sitter på balkongen och väntar in den nya dagen. Dagen då det kanske sker. Eller i alla fall inom några dagar nu. Igår kände jag mig nästan lite förkyld och benen värkte nåt enormt. Men så har jag också promenerat massor denna sista vecka som gravid, vilket borde chocka kroppen lite.

20130807-054500.jpg


2 thoughts on “Fem dagar över tiden

Kommentera

