I väntans tider…

Detta att jag bokat in mig för en PT i höst.

Fattar ni grejen eller?

Så fort ungen är ute ska jag ta tag i operation bäckenbotten2013 och kroppen2013. Eller. Så fort jag har läkt ihop någorlunda.

Och såklart har jag anmält mig för ett antal poäng på universitetet också. För vad är en höst utan en massa nya projekt och önskningar om nystart och lärande. Jag ÄLSKAR att hösten snart är här, och med den en massa nya saker att ta tag i.


One thought on “I väntans tider…

  1. Ja, just ja! Träningsprojektet också, skriver genast upp det i mitt excelark inför hösten. Nu ska jag bara komma på vad för träning jag vill och kan fixa. Hur löser du det med bebisen undrar jag bara (barnvakt, träna helg/kväll, sån där gym-passning)?

Kommentera

