Bad ass (känsliga läsare, off you stay)

Alltså.

Det var då fan hur snabbt en glömmer hur det är post-föda barn. Hur mycket en sitter i soffan och ammar och har noll omsättning och blir förstoppad och får hemorojder. FAN FAN FAN. Åkte in i lördags på grund av olidliga smärtor i de nedre regionerna (jag tolkade det som livmodern, men vid närmare eftertanke, klart som fan det var förstoppning). Ikväll ska jag käka toilax. Som jag har kvar sedan förra förlossningen. Och bli bra. Äta katrinplommon och dricka massa vatten. Nya mantrat.

ps. tror att bm på förlossningen ”sydde bort” en hemorojd också när hon ändå var där och sydde. Sån win på den dårå.
ps1. tips till alla soon-to-be-mothers: drick vatten, ät katrinplommon, GÅ PÅ TOA OFTA! BAJSA!


2 thoughts on “Bad ass (känsliga läsare, off you stay)

  1. Ja fy fan! Men jag har inte glömt den där skiten, för jag lider av den än. Hade förjävlig livmoderinfektion dessutom. Smärtor från HELVETET alltså. Lider med dig. Hoppas det går över SNART. Kram!

  2. Hu så läskigt men vilken tur att det inte var en infektion ändå. Jag vräkte i mig linfrön, katrinplommon å aprikoser direkt å har inte haft minsta problem. Fick order om att fortsätta med järntabletter också vilket för min del har viss laxerande effekt dessutom. Å vad gäller att dricka, bälgar i mig vatten som bara tycks försvinna i form av bröstmjölk å svett…fräscht…

Kommentera

