Träningskläder osv

Nämen. Jag har ju glömt att berätta för världen att jag har köpt nya träningskläder. Inför pt och hösten och nya livet och postpreggo osv.

*plats för applåder*

Sa till Mr Hilarious att jag kände mig så snygg i mina nya träningskläder. Varpå han undrar om jag känner mig så snygg att jag inte behöver ta tag i träningen frågetecken utropstecken punkt.


One thought on “Träningskläder osv

  1. Låter precis som en kommentar som Roger skulle ha fällt🙂

    Tror nog att du är pang-snygg i dina nya kläder! Lycka till med träning och PT:n🙂

Kommentera

