Blocketgrejs

Alltså.

Jag håller på att köpa duplo till mitt/mina barn (de kommer såklart att ärva varandra osv).

Jahaopp säger ni. Intressant osv.

Men JA. För jag ska köpa det på Blocket av nån som säljer och den första snubben jag maila han ringde upp och ba ” Vad är ditt maxpris?” varpå jag sa att jag tänkte betala det han lagt ut det för. Då säger han (med darr på rösten, lät som en fjortonåring) att han hade lagt ut det för ”under utropspris”. Och jag ba ”men say what liksom, tradera much?”

Var sak på sin plats.

Nu ska jag leta vidare efter använt lego.

ps. Ni som vet. Måste jag tvätta duplot innan jag låter mina barn leka med det eller?


5 thoughts on “Blocketgrejs

  1. 1. Lägg barnen. 2. släng in legot i diskmaskinen på 40 grader (typ finglas eller nåt sånt.) 3. låt torka över natten. 4. Ge till barn. Lycka till!

    ps.Gör icke misstaget att visa nyförvärvet innan punkt 1-3…😉

Kommentera

