Blocketfynd

Ni vet, duplot jag skulle köpa.

Gjordet förra veckan. Och av någon anledning lurade hilarious mig att CYKLA och hämta det.

Det var en dålig idé på grund av 1) jag har inga lampor/lyktor/whatteva på cykeln och nojade över polisen cirka hela vägen och 2) jag var i ett något ”instabilt” läge i livet och fick därmed erfara en sjukilometers masterdepp på grund av ”tar inte stress” så bra just nu. På hemvägen ba glad som en jävla fisk. Och barnsitsen laddad med hundrafemtio bitar använt duplo.

Som fick bada badkar när vi kom hem. Försökte inte ens dölja det för Eddan. Han ba BIIIGGGAAAA!! så fort jag visade honom grejorna. Snacka om tacksam unge. Älskade ungen.

Sen har han fortsatt att BIIIGGGGGGGAAA hela veckan lång. I am a fecking genius!


2 thoughts on “Blocketfynd

  1. Känns ju konstigt att vilja läsa om sånt som du helst inte vill skriva om. Men om du vill dela med dig av lösenordet så läser jag gärna. Testade med det gamla lösenordet, men se det funkade ju inte.

Kommentera

