Träningsdag #2

Den här veckan har alltså börjat på bästa möjliga sätt. Med ett PT-pass igår och ett Kick-Ass-Mama pass på Rosa Skrot idag så tenderar den här veckan att gå till världshistorien som Veckan då hon uppstod från förlossningskoman och kom igen då. Sjukt peppad och att jag fick sällskap av Annarosv gjorde ju bara saken bättre. Och att vi alltså hade våra bäbisar med oss på passet. Och det blev inte kaos som jag trodde. Det var liksom nästan lugnt. Och var det inte det så togs barnen om hand om av Lovisa och de som jobbar där. LYXEN!

Och det faktum att jag nu är autogiromedlem för ett år framöver. Det säger en del om det där stället. Och kanske om mig och min motivation just nu. Och jag kände att jag KOMMER BLI STARK SOM EN OXE. Det är bara en tidsfråga. Och lite jävelannamma.

När jag blir lite mer varm i kläderna ska jag berätta vad jag gör för övningar men just nu fokar jag på att lära mig göra dem rätt, inte vad de heter osv.


6 thoughts on “Träningsdag #2

  1. Blev peppad nu, särskilt som jag såg att de hade klippkort. Har 1500 kr i friskvård från jobbet som jag funderat på att lägga på Friskis, men kanske borde prova det här istället. Nackdelen är väl att min bebis är för stor för mamma-pass för de brukar ju ha kryp-gräns.

Kommentera

