Ett inlägg om dagen sa ni?

Det kunde jag väl räkna ut med lilltån att jag inte skulle lyckas med det. DET FINNS INTE PÅ VÄRLDSKARTAN just nu att blogga en gång om dagen som jag lovade mig själv och bloggen här. Men jallafall så tänkte jag berätta att jag har en träningsvärk from H to the HELL. And I aj låv it! Efter PT-passet i fredags då vi i stort sett gick igenom alla obefintliga muskler som finns i kroppen för att ge dem en omgång de aldrig skulle glömma. Och barnvakt hade jag också, lyxen i det.

Och helgen har varit?

Jo tackar som frågar. Inleddes med fredagsmys med ongarna i soffan, när de somnat fick Hilarious för sig att vi skulle börja plöja Classic War movies-boxen. Jag somnade såklart ifrån den men vaknade med mardrömmar i soffan, lördagsmys bestod av en sväng till Farsta centrum för att byta ut Eddans skor (hade såklart köpt för stora, lär mig ALDRIG) och julljusstakar på Classe och eftermiddagstur till Skogskyrkogården och kolla på tända ljus på gravarna. Avslutas med söndagsmys, hade ett nytt kompisar-med-barn-par över på fika (fick anledning att städa och baka kaka), mycket trevligt med nya bekantskaper som dessutom bor nära. Och nu sover barnen och jag administrerar lite inför veckan. Packar gymväskan. ANMÄLER MIG TILL MIDNATTSLOPPET.


Kommentera

