Lite lista

Hilarious hämtar på föris, Iska sover. Ger mig en lucka att fylla i lite lista som jag hittade hos Egon.

Vad ser du fram emot just nu?
Att vi ska åka till Arkösund i helgen och träffa barnens farföräldrar/svärisarna. Och sedan att mina föräldrar kommer på torsdag nästa vecka.

Vad hatar du med hösten?
Att löven faller av.

Vad har du på dig i höst?
Amningströjor från förra graviditeten. Mjukisbyxor. Lite träningskläder. Har slängt alla mina jeans pågrundav är numera permanent en storlek större runt höfterna. Tänker att när jag börjar få riktig lön igen (den här föräldralönen är bra men den tillåter inte några utsvävningar på det egna klädkontot) så ska jag unna mig ett par sjukt cool jeans.

Vad exakt gjorde du vid denna tiden förra året?
Hm, var föräldraledig och lärde Eddan att gunga har jag för mig. Hängde med Mackan och Toste på Söder.

Med sommaren fortfarande färsk i minnet…Vad var bäst och sämst med sommaren?
Det bästa var att jag var gravid. Det sämsta var att jag var gravid och det var en rekordvarm sommar.

Visa fem bilder från förra hösten och berätta om dom!

IMG_1677
Det blir bara en. Det var nog tidigare än höst, men förra hösten var det Eddan!

Vad lyssnar du på för musik i höst? (ev alltid)
Men alltså. Sluta. Jag lyssnar på sin höjd på P1. Och det som de lyssnar på på gymmet då.

Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Sov och sov.

Och sist men inte minst…Vad är hösten för dig?
Varma kläder och kalla dagar.


Kommentera

