Novemberutmaningen antagen

Alltså. Nu har jag ju två Kick-ass-mamas pass i veckan jag går på och ofta ett inbokat PT-pass men Novemberutmaningen hos Clara (som jag tydligen såg på håll igår, fast seg att fatta som jag är fattade jag inte att det var hon förrän jag läste hos henne att hon varit där.) känns ändå helt rätt i tiden med tanke på motivation och träningsfokus. I alla fall. Om jag inte får till att åka iväg (vilket torde ske i alla fall någon gång fram till slutet av november) så vill jag få till hemmaträning istället. Och vad passar då bättre än en liten Novemberutmaning.

Snart iväg i det underbara regnet och träna med PT. Alltså. Känner ni igen mig eller? Det gör inte jag i alla fall.


Kommentera

