Lunchen smunchen

Det här med lunch hörrni. När en är föräldraledig. Hur gör ni där?

Jag är av typen inte-så-road-av-att-ställa-mig-och-laga-mat-till-mig-själv och därför blir det ofta rester eller som idag: rester och gammal gröt!

Efter ett riktigt roligt Kick-ass-mamas idag på förmiddagen (alltså, folket, ni MÅSTE PROVA!) så kommer jag hem till. ETT TOMT KYLSKÅP. Så när som på den gamla gröten, lite gammal pasta sedan gårdagen. Några köttbullar på det. Och en skivad tomat. Halleluja moment osv!

Men i alla fall. Varje dag ser ju inte ut så. Ibland lunchar jag tex på Voltaire i Farsta centrum. Det är grejor det! Kontrasterna i livet!

Update: Ps. Ja jag hade allt på samma tallrik. Med ketchup till!


3 thoughts on “Lunchen smunchen

    1. Ja äta med kompisar är bästa grejen. Då blir det liksom av att en fixar med lite bättre mat. Annars är det lätt hänt att det bara blir whateverthereis. Men det är ju ok, det måste ju ätas det med🙂

Kommentera

