liststölden

Vad har du på dig?


Strechjeans, grått linne, rosa tröja.

Hur mår du?


Fint, med träningsvärk och halvdann sömn i natt. Ändå rätt fint!

Vad önskar du just nu?


Att jag hade lite mer pengar så jag kunde skänka lite mer till stackarna i Filipinerna.

Vad ska du göra imorgon?


Hänga med min mor och far med båda barnen. Sen ska vi kolla fotboll med brorsan på kvällen. Och ha fredagsmys, tacomys.

Vad skrattade du senast åt?

Nog nåt på föräldraträffen idag. Minns inte exakt. Nåt om hur det är att ha två/flera barn kanske.

Vad grät du senast åt?

Alltså. Det minns jag inte Och det är bra.

Senaste köp?

Köpte en present till Hilarious men det kan jag ju inte skriva vad det var här, om han mot förmodan skulle segla förbi.

Vem sov du senast med?

Iska, Eddan och Hilarious.

Senast sedda film?

Ja. Alltså. Jag såg ju Pianisten i lördags. På dagtid. Den var mycket.. hemsk!

Vem var den senaste som ringde dig?

Det var nog bror igår. Planerandet inför lördagen med mammas 70årspresent är i full gång.

Senast 3 inkomna sms?

1. Årstaberg på rätt tåg. Borde flyta på nu.
2. Hej hur har natten varit? Ska snart till Linköping. Murarkillen håller på i källaren det blir fint. Dammigt nu överallt. Kan du lägga upp en FB sida på julen så kan vi spåna mat ihop med My. Pratade med Anders igår och det låter som att de stannar en vecka ska sedan ordna med försäljningen av lägenheten mm. Har härliga kroppsminnen från barnen härligt KRAM och en bra onsdag.
3. Kommer t Konsum om typ 4

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?

Hej hej. Natten var sådär men nu har jag tränat och känner mig superstark och ska hem och äta. Isak är en stjärna att ha med på gym-pass :)… Jag kan fixa fb-sida ikväll så spånar vi där. Eddan frågade efter er och dig flera gånger när vi kom hem. Han ville nog tillbaka🙂.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?

Anna om inplanerande av middag framöver.

Vart vill du åka just nu?

Till valfri skidort.

Nästa planerade resa?

Vi har börjat spåna på det där med skidort. Men vi åker till Ramundberget i februari.

Dagens bästa?

Den nya mammagruppen. Och att mamma och pappa kommer snart.

Ps. Den här har jag snott från Man måste härma.


Kommentera

