Och en for hen ner i diket…

Alltså. Den där magsjukan tog ju ut sin rätt så att säga. Men IDAG är vi egentligen friska (jag klarade mig från magsjuka men fick liten släng av halsont i lördags). Så jag tar en dag att liksom helkurera och säkerställa att så verkligen VERKLIGEN är fallet. Men jag saknar min träning. Jag har inte fått till någon hemmaträning (som jag misstänkte men nu är det ju inte november längre, så novemberutmaningen gäller väl inte?!?!) och jag tänker träning, träningskläder, träningsskor, träningsprylar mest hela tiden. Alltså. Jag vet. Just do it. Men har känt mig lite seg och hängig, och eftersom jag tydligen är (träningss)sorten som behöver någon som säger åt mig vad jag ska göra så blev det inte mycket tränat förra veckan. Men nu är det ny vecka. Nya möjligheter.

Dessutom. Idag sitter jag hemma och klickar hem julklappar. Hittar mest till mig själv. Har svårt att komma på vad andra vill ha/behöver. Lätt att komma på vad jag vill ha. Superlätt!

Idag ska vi till BVC och mäta och väga Iska också. Herregud. Fyra månader. Nyss var det supervarm augusti. Nu ba JUL!


Kommentera

